Monday, December 5

LUAHAN KOTAK HATI SEORANG AKU :(

assalamualaikum and helloo new york , kite tengok situasi di bawah ni.

bapa : dah decide nak duduk dgn sape dah? kita bincang skrg
anak : . . .(tanda diam)

smpai satu saat, 

anak : kita decide nak duduk dgn mama.
bapa : *muka kelihatan separuh hampa dan sedih.

hmmm, well itu lah yg berlaku harini. benda yg mungkin korang anggap remeh, tp pada aku beri kesan mendalam. aku tanak kelihatan berat sebelah dalam menyayangi ibu bapa aku yg dah cerai ni. kalau laaah boleeh aku tunjuk hati ni depan dyorg, aku nak dyorg puas hati dgn ape yg aku ada. aku buat hny yg termampu utkk syg dyorg. yaaa aku mengaku, aku bukan jenis suka tunjuk perasaan dkt org2 yg aku syg even parent aku sendiri.

Tapi peristiwaa ni, baru aku tersedar, baik aku luah kan segalanya kat dyorg. . aku tak boleh lupakan riak bapak aku. dia mcm kesedihan, hampa, kecewa. mesti dia ingat aku tak suka dia, TAPI DIA SILAP. aku nak dia tahu yg dia lah ayah paling hebat dlam dunia, dan tak ada bapak yg lebih hebat daripada dia*walaupun mak aku dah kawin.pada mak aku pulak, aku nak dia tahu dia sungguh hebat, penyabar orang nya melayan karenah aku aku adik beradik. yaa, aku byk karenah dgn dia. tapi kalau lah dia tahu aku syg dia sgt2 cuma aku je tak tunjuk.kalau lah dia tahu, kalau lah dia rasa ape yg aku rasa skrg ni


well that's my mum.roslina bt mohammed,my dad takde gmb,laptop baru :(



takpeelaah, biar aku simpan perasaan ni dulu, sampai suatu masa nnt aku akan memahami semua ni ada hikmah dan pengajaran. pada aku ini lah yg terbuku di kotak hati aku yg tersimpan pelbagai kesah suka duka hidup aku. suatu hari nnt aku akan tersenyum mengenang semua ni, haha. yeah that's all yg apa nak aku luah kan dalam pos kali ni.


lagu berkaitan