Monday, November 28

JIKA DIBERIKAN KU SATU PELUANG :(




suami: dengan ini saya, depan anak2 saya ceraikan awak dengan talak satu. korang semua saksi, kalau naik court, saya ada saksi. ini saksi saya.
isteri: saya tak kesah kalau itu yang awak nak, saya pun dah tak boleh nak marah.

HAHA yeah . well anyway assalamualaikum. biasa dgn ayat kat atas? benda biasa dalam tv kot, jangan ckp tak tgk tv en.nyaahahaha .btw, yeah benda ni pernah berlaku dalam kamus hidup aku sbg aqmar danial shaifutra * cehh tu pun nak full name. yup masih jelas dalam ingatan aku, pukul 9 malam hari selasa mcm tu *ayat bukan seperti dialog di atas. dalam umur yg agak matang, parent aku cerai. yelah aku admit, sedih tu mesti ada. sbb dah biasa hidup berfamily. unite, tp kadang2 aku tny kenapa benda ni berlaku?

mcm la sedih dia.
my father always said,
 "boboy belajar betul2, jangan jadi mcm family kita, do your best"

hahaha. still remember kita lepak satu family lepak pd, mcm annual vacation gaklah. tp sekarang? ada? seriously kalau lah dapat lah machine undur2 masa mcm doraemon tuh, better aku jadi baby balik. lagi seronok kan. tp benda dah berlaku kan. nak patah kata org tak guna. benda dah jadi nasi.


now, my mom dah happily married dgn my new dad. well he's kinda funny la. but kadang2 je. tp, still tak dapat lawan dgn my real father. tak dapat jumpa lagi kiteorg punya keserasian lah kata org kampung. hahaha. well i hope i found it later. my father pun dah ada dia punya gf. boleh tahannn jugak lah kan, mana adil kalau sorang je suami, pastu ayah aku takde awek ke ape. haha. so i promise, utk belajar sebagus boleh utk elak benda ni. hmmmm, itu my next mission bebeh.

so this is my next ccoretan sbg seorang blogger. mengisi masa lapang yang ada. benda ni jadikan pedoman, bukan nak bukak aib ke apa. just jgn pilih jalan singkat la. so so so. itujelah utk harini.

lagu tema utk pos kali ini, hihi