Thursday, December 1

ENJOY YOUR LIFE DUDE :D

amaran kepada ibu mengandung dan pesakit lemah jantung :D


waaait, play dulu video kat atas tuu. dah? mai sambung baca, hihi. heyy and assalamualaikum wbt, sihat? well apa rough look la korang tengok video tu? bukan setakat budak pusing2 jeee. haha. for me video yg berdurasi selama 43 saat ni, fiuhh menunjukkan keseronokkan dalam kehidupan. tak gituu? dengan budak2 nye, GAHH, looks perfect. so ada 3 benda yg aku rasa lah boleh buat aku happy* byk lagi sbnrnya, karang kalau type, panjang sangat, malas nak bacakan? so last post haritu, aku buat pasal kisah sedih hidup aku, 
sekarang jom kita tengok benda yg dapat buat aku dan mungkin kita sama2 happy pulak :D


1) AGAMA
penyelesaian yg plg utama yg aku rasa utk masalah kita adalah apa, anak2? * yeah betul. balik kepada ajaran agama lah. asik cerita problem dgn kawan2 je en, dgn Allah? haa. baik kita mengadu dgn-Nya dulu sbb dialah yg maha hebat, maha kuasa dan segala-galanya. okaay? * good :D


2) KELUARGA
second, family. yeah depa ni hebat jugakk. depa ni lagi power la bab2 settle2 masalah, sbb depa lagi kenal kita, dari kecik sampai besaaar, dia dgn kita weh. so appriciate it cause family itu satuu benda yg sgt berharga. guna dgn sebaiknya lahh :I * muka comel pulak


3) SAHABAT
lasttlyy, baru sahaabatt. org2 tua kata bila sahabat gembira ramai, sahabat menangis? layan sorangg2 je. hahaha. prinsip ni totally salaah. happy ke sedih ke, dia tetap sahabat kita. so maybe kalau kita nak share prblm apa salahnya, asal tak lebih2 laa kan. okaay? hihi :P

so ituu few tips yg boleh maybe korang try utk jadi se-happy video di atas tadi. hahaha. so the conclusion iss enjoy yr life as you happy can lah, jgn sedih sangattt. senyum sikitt, bukan susah. kan? hahaha. okay itu je, peace out bradaaa :D

p/s : thanks for DIYANAH NORDIN, for the video :D

*soo again lagu tema utk pos kali ni, haha :D